РЕКЛАМАЦИЯ

Тук е мястото да подадете рекламация на закупена стока.

Заявка за рекламация може да подадете в писмен вид, по един от изброените варианти:

  • Вайбър: +359 885 989 894
  • Имейл: [email protected]
  • Чрез Заявка за рекламация

МОЛЯ, ИМАЙТЕ ПРЕДВИД

Продуктите с нестандартен размер се обслужват посредством ремонт. Условията за ремонт важат само за територията на България.



Матрак, закупен на ролка е задължително да се отвори от клиент до 30 дни след дата на закупуване. В противен случай, производителят не носи отговорност за възстановяването качествата на матрака.



При замяна на рекламация, клиентът трябва да е опаковал рекламирания матрак и да го предаде на същия куриер, който доставя нов за замяна. При рекламации не се поема качване/сваляне на матраците. Поема се нов продукт и транспортни разходи.



С всяка поръчка на стоки, подлежащи на гаранционно обслужване, ted.bg издава и предоставя на Потребителя надлежна гаранционна карта с нанесени данни за стоката и гаранционните срокове, както и посочени всички условия на предоставената търговска гаранция.

 

СВАЛИ ГАРАНЦИОННА КАРТА МатрациЛегла

За всички условия по упражняване правото на Рекламация, може да се запознаете в Общите условия /точка 10/ >> https://ted.bg/terms

 

Заявка за рекламация

Всеки клиент има право да върне поръчка в срок до 14 дни от получаването и. Транспортът е за сметка на клиента. Сумата се възстановява по сметка на клиента в срок до 15 работни дни след получаване на пратката в склада.

Всеки закупен продукт, предназначен за връщане, трябва да бъде изпращан до адрес: 
гр. Пловдив 4027, Голямоконарско шосе, Фабрика за Матраци ТЕД
Национален телефон: 0700 19 600