РЕКЛАМАЦИЯ

Тук е мястото да подадете рекламация на закупена стока.

Моля имайте предвид:

Продуктите с нестандартен размер се обслужват посредством ремонт. Условията за ремонт важат само за територията на България.

Матрак, закупен на ролка е задължително да се отвори от клиент до 30 дни след дата на закупуване. В противен случай, производителят не носи отговорност за възстановяването качествата на матрака.

  • Пружинен пакет на матрака – разхлабени, счупени или видимо изпъкнали под текстилната повърхност пружини
  • Счупване или разцепване на дървените елементи на матрака /основата/, по вина на качеството на материала или технологията на продукта
  • Дефектни или липсващи опорни елементи /крака/
  • Хлътване в корпуса на матрака /основата/, по-голямо от 3 см
  • Хлътване на ядрото на топ-матрака – по-голямо от 1 см
  • Отклонение от размера на матрака /топ матрака, основата/ по дължина и ширина по-голямо от ± 2 см, и ± 1 см по височина, съобразено с изискванията на Европейския стандарт DIN EN 1334.
  • Хлътване в корпуса на матрака по-малко от 3 см, хлътване на ядрото на топ-матрака – до 1 см.
  • Повреди на матрака в следствие на използване на неподходящи бази или подматрачнасистема и неправилна експлоатация.
  • Предпочитания за удобство и комфорт, мекота и твърдост.
  • Петна от замърсяване или изгаряне.
  • Протриване на текстила и дамаската.
  • Дръжките на матрака, аераторите на борда.
  • Поява на плесен и мухъл по продукта в следствие на повишена влажност в помещения или използване на уреди отделящи влага в помещението на експлоатация на матрака /топ матрака, основата/, както и появата на плесен и мухъл три месеца след закупуване на продукта.
  • Разопакован матрак /топ матрак, основа/ с грешен размер или модел по вина на клиента не подлежи на подмяна./топ матрака, основата/, както и появата на плесен и мухъл три месеца след закупуване на продукта.
  • Не се приемат отговорности отнасящи се за физическото и здравословното състояние на потребителя.
  • Естествената промяна в степента на твърдост и време за възстановяване, в резултат напродължителна експлоатация. Промяната не се отразява на качеството на матрака /топ матрака, основата/ и неговата функционалност.
  • Неспазване инструкциите за експлоатация и поддръжка на матрака /топ матрака, основата/,описани в гаранционната карта.
  • Гаранцията няма да бъде валидна в случаите, когато продукта не е в перфектно хигиенно състояние или има физически несъответствия, които са последствие от неправилната употреба на продукта, според инструкциите за поддръжка.
  • Когато клиентът не предоставя копие на фактура, гаранционна карта и касова бележка с датата на продажбата.
  • В случаи, когато матракът /топ матрака/ не е защитен от протектор или покривало, за да се предотврати повреждането или замърсяването му.
  • Ако продукта не е защитен, продавачът може да откаже иска на клиента за подмяна или ремонт.

Клиенти подали рекламация, не могат да заменят продукта си, ползвайки специални оферти или месечни промоции. При искане за замяна в гаранционен срок на използван и повреден продукт с друг от актуалното портфолио, се има предвид стойността на съответния продукт по каталог. Производителят си запазва правото да променя гаранционния срок, като валиден е този, който е записан в гаранционната карта на закупения продукт.

КЪМ ОБЩИ УСЛОВИЯ

ЗАЯВКА ЗА РЕКЛАМАЦИЯ

Обща информация:

+359

Всеки клиент има право да върне поръчка в срок до 14 дни от получаването и. Транспортът е за сметка на клиента. Сумата се възстановява по сметка на клиента в срок до 15 работни дни след получаване на пратката в склада.

Декларирам, че връщам продуктите в изряден търговски вид, без видими следи от износване и зацапване, в оригинална найлонова опаковка + прилежаща транспортна чанта, в случаите, когато са продадени с такава, и с приложена гаранционна карта.

Всеки закупен продукт, предназначен за връщане, трябва да бъде изпращан до адрес:
гр. Пловдив 4027, Голямоконарско шосе, Фабрика за Матраци ТЕД
Национален телефон: 0700 19 600