Доставка и връщания

 

Важна информация за поръчките: 

 

1. Доставка се прави само на успешно приета поръчка.

2. TED работи с куриерски фирми Спиди и Еконт. Моля, имайте предвид, че всички матраци, които се доставят неролирани, ще бъдат транспортирани с куриерска фирма Еконт, дори и в случаите, в които сте избрали Спиди като куриерска фирма за доставка в поръчката си. Условието важи и за всички легла, подматрачни рамки и обемни стоки.

3. Доставките се извършват в рамките на 10 работни дни при наличност на поръчаните артикули .

4. При предаване пратката на куриерската фирма, автоматично ще получите SMS известяване за доставка.

5. В случай, че продуктите  не са налични, срокът за изработка е 20 работни дни. В тези случаи наш консултант ще се свърже с Вас за уточнение на детайлите.

6. Поръчки се приемат и обработват всеки работен ден от 08:00 до 16:30 часа. Поръчка, влязла в системата след 16:30 часа се обработва на следващия работен ден.

7. Доставка на поръчана стока не се извършва в неделя и официални празнични дни.

8. Всички поръчки, постъпили в събота или неделя, се обработват в понеделник.

9. Ние не носим отговорност за забавянето на поръчки, в следствие на сгрешени лични данни, лоши метеорологични и пътни условия, национални празници, официални неработни дни или стачки на транспортните компании и се надяваме да проявите разбиране и търпение, в случаите, в които забавянето е причинено от независещи от нас фактори.

 

Продуктите пристигат доставени в един от изброените варианти:

  • На ролка;
  • Твърда опаковка/картон/кашон;
  • Мека опаковка;

Относителни килограми на доставка: 0,5кг до 90 кг

 

TED поема доставка до адрес или до външна обща входна врата при многофамилни сгради.

 

 

Уважаеми потребители,

Моля обърнете още веднъж внимание на точка 7 (седем) и точка 9 (девет) от ОУ на www.ted.bg. 

 

7. Доставка на закупени стоки

Срокът за доставката на заявените с поръчка стоки до дома Ви е в рамките на 20 работни дни след получаване на потвърждение на поръчката, като срокът може да бъде удължен при официалните празници и/или почивни дни със срока на неработните дни. Във всички случаи е възможно забавяне в посочените срокове за доставка, за което ще бъдете уведомени своевременно от наш сътрудник. Доставката на поръчаните стоки се извършва по избрания от Потребителя начин и според посочените срокове. ted.bg си запазва правото да удължава посочените срокове, като Потребителите са информирани предварително за това от сътрудник на ТЕД БЕД ЕАД.

 

Доставката на продуктите, поръчани от www.ted.bg е безплатна за поръчки над 50 лв и в размер на 5 лв за поръчки под 50 лв, ако е е направена в рамките на Република България, с изключение на случаите, в които Потребителите са уведомени от сътрудник на ТЕД БЕД ЕАД за настъпила промяна в това условие или при описани специални условия на продуктовата страница. Доставката се извършва до адрес на клиента , като ТЕД и партньорската куриерска фирма не поемат ангажимента до транспортирането на продукта до личната входна врата (при многофамилни сгради) или по внасянето на продукта в дома на клиента.

ted.bg може да поиска допълнително потвърждение, включително по телефон, факс, електронна поща на извършената поръчка. В случай, че Потребителят откаже да предостави изискваната от ted.bg информация, отказът от предоставянето й автоматично води до отмяна на поръчката с или без допълнително уведомление на Потребителя. Цената за доставка е посочена под информацията, публикувана за самия артикул, и се калкулира автоматично в стойността на поръчката.ted.bg не носи отговорност за забава в случай, че забавянето се дължи по вина на куриера, извършващ доставката и/или поради независещи от ted.bg обстоятелства. При извършване на доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от Потребителя и/или упълномощено от него лице. При констатиране на външни видими дефекти при приема на стоката- евентуални повреди, удари и други щети, установени при доставка, Потребителят следва да подпише протокол за щети в присъствието на куриера незабавно и заедно с това да уведоми сътрудник от отдел Клиентско обслужване на ТЕД БЕД ЕАД на тел.: 070019600 или да изпрати уведомителен мейл на office@ted.bg.

При приемане на пратката от Потребителя без забележки, всякакви претенции за външни видими дефекти са неоснователни и като такива не следва да бъдат удовлетворявани. В случай,че не подпише протокол за щети в присъствието на куриера при получаването на пратката и в последствие незабавно не уведоми отдел Клиентско обслужване на ТЕД БЕД ЕАД, Потребителят губи правото си на привеждане на констатираните външни видими дефекти в съответствие с договора за продажба. В случаите, когато от ted.bg са зададени в писмена форма конкретни дата и час за доставка, изявлението има обвързваща сила. При посочени неверен или сгрешен адрес, лице за контакти и/или телефон при подаване на заявката, ТЕД БЕД ЕАД не носи отговорност за неточно изпълнение на поръчката вследствие на подадената невярна информация от Потребителя. При предаване на стоките, Потребителят или трето лице, посочено от него, са длъжни да подпишат придружаващите ги документи. За трето лице се счита всяко лице, което не е титуляр на заявлението, но приема стоката при доставка на посочения от Потребителя адрес за доставка.

 

9. Отказ от закупена стока

Потребителят има право на отказ от поръчаните и закупени от него стоки онлайн в срок от 14 (четиринадесет) дни от получаване на стоките на адреса за доставка, в случай че същите са със запазена опаковка в нейната цялост (опаковката на пратката може да бъде отваряна), в пълна окомплектовка и стоките са в изряден търговски вид, ведно с придружаващата ги документация (фактура и гаранционна карта) и при условията по чл. 55 от Закона за защита на потребителите.

 

Попълва се  ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ  и се изпраща до TED.

Продуктите се връщат заедно с приложена разписка за връщане, която е прикачена към документа потвърждаващ поръчката и която Клиентът е получил заедно с доставената стока. Върнати продукти без прилежащ формуляр се връщат към изпращача.
Сумата за връщане към Клиента се удостоверява след оглед на върнатата пратка. Клиентът има право да използва продуктите единствено с оглед установяване тяхното естество, характеристики и добро функциониране. Ако екипът на ted.bg установи щети, довели до намаляване стойността на продуктите като замърсяване, увреждане и т.н, следва частично възстановяване на заплатените суми в зависимост от причинените щети.
В тази връзка, съветваме клиентите да връщат стоката по куриер, като се възползват от опцията да застраховат продукта. За да упражни правото си на отказ, Клиентът трябва да уведоми ted.bg за име, адрес и телефонен номер и за решението си да се откаже от договора с писмо, изпратено по пощата (e-mail). Клиентът поема всички транспортни разноски по връщането на продукта, които включват инспекция на място и транспорт до складова база на ТЕД БЕД ЕАД.
За да се спази срока за отказ от договора, е достатъчно Клиентът да изпрати съобщението си относно упражняването на право на отказ преди изтичането на срока за отказ от договора.

 

 

*Изключение от правото на отказ може да постъпи в случай, че клиентът е направил индивидулна покупка на продукти, които са били изработени по поръчка и не са част от стандартното продуктово портфолио на ТЕД БЕД ЕАД.

 

Такива продукти могат да бъдат:

 

  • еднолицеви или двулицеви матраци с нестандартен размер;

  • подматрачни рамки с нестандартен размер;

  • легла с нестандартен размер;

  • други продукти, които могат да бъдат поръчани с нестандартен размер.