
двоен комплект завивка и възглавница VIOLET DREAMS
Супер оферта: ПЛАТИ 1 комплект и ВЗЕМИ 2
Спален комплект, съдържащ лека завивка с пълнеж от тънък слой памучна вата, която осигурява топлината, която е необходима на тялото в най-горещите нощи на годината.
Възглавница Violet Dreams е с висококачествено текстилно покритие и обемен пълнеж, което гарантира оптимална поддръжка по време на сън.
Комплектът включва:
1 брой завивка 200/220 и 1 брой възглавница 50/70.
*В опаковка са по 2 комплекта.
Спецификация
- Комплектът включва:
- 1 брой завивка 200/220
- 1 брой възглавница 50/70
- В опаковка са по 2 комплекта
Продуктът може да бъде върнат в ненарушен търговски вид в рамките на 14 дни.
Гаранция за произвоствени щети : 2 години
Стандартна доставка с куриер.
Безплатна доставка при кошница над 50 лв.
КАК МОГА ДА НАПРАВЯ ОНЛАЙН ПОРЪЧКА?
а) Онлайн в сайт www.ted.bg, 24/7, чрез натискане на бутон "Добави в количката", и следване на процеса до завършване на поръчката.
б) Директно чрез обаждане по телефон на 0700 19 600 от понеделник до петък между 08:30ч и 16:30ч.
КАК МОГА ДА ЗАПЛАТЯ ОНЛАЙН ПОРЪЧКА?
Предлагаме различни методи на плащане: наложен платеж; банков превод; заплащане с дебитна или кредитна карта или на изплащане.
КАК МОГА ДА ПРОВЕРЯ СТАТУСА НА ПОРЪЧКАТА СИ?
В имейла за потвърждение на изпращане на поръчката, има наличен проследяващ линк, водещ към страница на куриерската фирма, с актуалния статус на поръчката.
Ако имате регистрация и Клиентски профил в ted.bg, от менюто в ляво избирате „Моите поръчки“, номер на поръчката, която търсите и актуалния ѝ статус.
КАКВА Е ЦЕНАТА НА ДОСТАВКА?
Доставката на продуктите, поръчани от www.ted.bg е безплатна за поръчки над 50 лв и в размер на 5 лв за поръчки под 50 лв, ако е направена в рамките на Република България.
КАКЪВ Е СРОКЪТ НА ДОСТАВКА?
Доставките се извършват в рамките на 10 работни дни при наличност на поръчаните артикули.
В случай, че продуктите не са налични, срокът за изработка е 20 работни дни.
КАК МОГА ДА ВЪРНА ЗАКУПЕН ПРОДУКТ?
Имате право да върнете закупен продукт в срок от 14 дни от датата на получаването му.
Всеки закупен продукт, предназначен за връщане, трябва да бъде изпращан до адрес:
гр. Пловдив 4027, бул. Голямоконарско шосе, Фабрика за матраци ТЕД.
Национален телефон: 0700 19 600
КАК МОГА ДА СЕ ВЪЗПОЛЗВАМ ОТ ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ?
Заявка за рекламация може да подадете в писмен вид, по един от изброените варианти:
- Вайбър: +359 885 989 894
- Имейл: [email protected]
- Чрез Заявка за рекламация
Ако имаш въпрос, чийто отговор не е тук, можеш да провериш в страница Често задавани въпроси.