С БЛЯСКАВО ГАЛА СЪБИТИЕ TED ПРЕЗЕНТИРА СВОЯ БРАНД В ИНДИЯ

26/04/2017
С БЛЯСКАВО ГАЛА СЪБИТИЕ TED ПРЕЗЕНТИРА СВОЯ БРАНД В ИНДИЯ

Водещият европейски производител на матраци, легла, системи за спане и аксесоари за спалня, ТЕД БЕД ЕАД, организира бляскаво събитие, за да представи марката си официално в Индия.

 

След като си осигури присъствие на повече от 30 пазара в 5 различни континента, TED направи първи стъпки и на пазара в Индия.

 

Събитието се проведе в град Канпур, провинция Утар Прадеш, един от икономически най-добре развити области в Индия и бе съвместно организирано с официалния представител на TED за Индия, Adventz - наследник на една от най-старите и големи индийски компании, Birla Group.

 

На откриването присъстваха посланикът на Република България, Негово Превъзходителство г-н Петко Дойков, един от собствениците и изпълнителен директор на ТЕД БЕД ЕАД, г-н Елин Тодоров, вицепрезидентът на Adventz, г-н PK Gandhi, както и представители на големи медии, дистрибутори и търговци.

 

Откриването започна с приветствена реч от г-н PK Gandhi, след което г-жа Дора Андреева, директор „Стратегически маркетинг“ за TED, направи вдъхновяваща презентация, отправяйки сърдечен поздрав на местния език хинди. По време на презентацията гостите се запознаха с видео на живописния Пловдив – града, в който е базиран производителя; корпоративно видео на фирмата, както и представяне на технологиите, материалите и продуктите на TED.

 

Презентацията бе последвана от дискусия, на която бяха обсъдени потенциални възможности и нови проекти в Индия.

 

Изложените модели Nord Star, Cydonia, Mattera, Adry Cool, Solo Memory, както и уникалният модел Sensi Thousand от колекцията премум скандинавски легла, Sensi Scandia, заинтригуваха посетителите не само с иновативния си дизайн и конструкция, но и с прецизната си изработка. Залата бе стилно подготвена в цветовете и брандирана съгласно фирмената идентичност на компанията.

 

Сърдечната атмосфера по време на събитието и интересът, който вдъхновяващите продукти и фирмена презентация предизвикаха у посетителите, подсказаха за наистина успешно представяне на бранда.

 

Преди старта на събитието, местната областна администрация и Търговската Камара на провинция Утар Прадеш посрещна представителите на TED в своите административни сгради.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Назад към всички статии