На специално събитие Матраци ТЕД представи своята нова идентичност и същност.
След мащабен проект по ребрандиране, марката с име TED зарадва своите клиенти и партньори не само с напълно обновена и модерна визия, но и с изцяло ново продуктово портфолио в реновирания фирмен магазин.
Както подсказва и мотото на компанията - „В хармония с теб“, новата идентичност отразява стремежа на TED за създаване на иновативни продукти, които подобряват качеството на живот. В новата серия матраци и легла са заложени хармония, вдъхновение и изключително внимание към детайлите – характерни само за продуктите от най-висок клас.
Събитието уважиха повече от 100 български партньори на фирмата, както и 50 международни от редица страни – Франция, Малта, Испания, Германия, Унгария, Хърватска, Белгия, Македония и др. Откриването започна с приветствие и обиколка на производствената сграда на TED, където гостите се запознаха отблизо с машините и технологиите, използвани при производството на матраци. Събитието продължи с коктейл в ребрандирания фирмен шоурум, където гостите имаха удоволствието да пробват и отпочинат върху новата колекция матраци и легла. Официалната част се състоя в хотел „Рамада Тримонциум“ с гала вечеря и приветствена реч от ръководителя на проекта и директор „Стратегически маркетинг“ за TED, г-жа Дора Андреева, изпълнителния директор, г-н Елин Тодоров, и основателя на компанията, г-н Тодор Тодоров. За доброто настроение на гостите се погрижиха Митко Павлов, Петър Салчев Бенд и Любо Киров, а DJ партито продължи до ранните часове на нощта.
Новите продукти на TED може да видите в обновените фирмени магазини, както и в търговската мрежа в цялата страна.