БлогМеню

Съвети за двойки, които споделят едно легло

10.09.2018

Съществуват две основни човешки потребности - любов и сън. Ако споделяш леглото си с твоята половинка, получаваш любовта, но може би недостатъчно от съня. Ето някои конкретни ситуации и решения, как да се синхронизирате и да премахнете безсънието от режима си.

Хъркането.

Според статистиките милиони възрастни хора хъркат често и твоят партньор е най-вероятно един от тях (какви са шансовете?). А хъркането се засилва с възрастта. Ако това е някакво утешение, хъркането не е добро и за този, който хърка. В много случаи хъркането се дължи на спането по гръб; старият метод на леко побутване би трябвало да даде резултати. Можете да опитате да разрешите проблема и с помощта на нашата ортопедична възглавница, която помага точно в тези случаи. Последно възможно спасение са тапите за уши. Така или иначе, лишаването от сън е сериозен проблем и хъркането засяга и двамата партньори.

Поза по време на сън.

Съжаляваме, гълъбчета, гушкането и спането не са едно и също нещо. Когато става въпрос за сън, някои хора трябва да станат независими. Всъщност повечето хора се нуждаят от малко лично пространство, за да влязат в режим на заспиване. Опитайте се да намалите времето за гушкане преди сън и заспивайте в собствените си позиции, колкото е възможно по-скоро, за да постигнете оптимален сън.

Борбата за завивката.

Стресиращо е да спиш с някой, който постоянно те отвива. Използвайте отделни одеяла под юргана, или кувертюрата. Това ще реши проблема "прекалено горещо", или "прекалено студено" за всеки от вас. Ще блокира и този, който дърпа завивките по-силно. Утвърждавайте своята индивидуалност, като се сплотявате и подкрепяте връзката си.

Инвестирай в качествено спално бельо и възглавници.

Когато чаршафите ти са твърди, дразнещи за кожата, или износени, е много по-вероятно да се чувстваш неудобно. TED предлага безкрайно много видове качествено спално бельо. Просто разгледай. Възглавниците могат да играят огромна роля в качеството на съня, който ти и твоят партньор получавате; проучванията показват, че една добре балансирана и стабилна възглавница поддържа шията и гърба ти в правилно положение. В този ред на мисли, изпробвай възглавницата Adry Cool за приятно изживяване с охлаждащ ефект по време на сън.

Идеалната температура.

Експертите препоръчват максимум 20 градуса, но те не са в леглото заедно с теб. Някои решения, които трябва да имаш предвид: компромис относно температурния диапазон (някъде по средата е справедливо), или се облечи според предпочитанията на партньора ти (например по-дебела/по-лека пижама). Също така си вземете по-добър матракTED #вхармониястеб предлага матрак Adry Cool с охлаждаща пяна за поддържане  на балансирана температурата в леглото.

Матрак с изолация на движението.

Неспокойният сън ще те накара да се почувстваш така, сякаш се опитваш да се отпуснеш в бурен океан. Късмет с това. Всички се въртят наляво-надясно от време на време, но хората с шаващи крака, които спят дълбоко, и се обръщат много силно, не са шега. Опитайте с отделни одеяла, които ще ви помогнат да създадете две отделни пространства за сън. Също така, заложете на матрак с качествена мемори пяна, за да намалите пренасянето на движения по повърхността на матрака.

Вземете си по-голямо легло.

Много хора са изкушени от легло с голям размер. Също така в много случаи любимият, който ще се пренесе при теб, ще трябва да споделя леглото, което вече е там, и което в много случаи е малко. Големите матраци са много по-подходящи за двойки, така че помисли по този въпрос или разгледай страхотните ни дизайнерски легла.

Място за леглото.

Не е хубаво да поставяш леглото си в ъгъла. Увери се, че си позиционирала леглото си така, че да можеш да се качиш върху него от всичките му три страни. Разбира се, това не винаги е възможно, особено ако имаш малък апартамент, или съответно спалня. Ако е възможно, разпредели мебелите в стаята, така че леглото да не е срещу стената. Ако спиш по-леко от партньора си, или често ти се ходи до тоалетната през нощта, избери външната страна. Какво ще избегнеш: катерене върху партньора си посред нощ, което не е толкова забавно, колкото когато и двамата сте будни.

Различни часове за лягане.

В реалния свят хората често имат различен работен график от партньора си, или единият е нощна птица, а другият - ранно пиле. Обсъдете го - може би е добре да си лягате по различно време, което трябва да означава: когато всеки от вас е уморен.

Технологиите и сънят.

Твоят партньор може би има нужда да бъде приспиван от нощно телевизионно шоу, подкаст, или музика. Използвай таймер (15 минути са достатъчни). Също така можеш да опиташ с маска за сън, бял шум, или разбира се, тапи за уши. Имай предвид, че тапите са добри за заглушаване на звука, но те не блокират всичко, така че не очаквай много от тях. Когато алармата се включи, най-вероятно ще я чуеш.

Спането в пълен мрак.

Ако си от типа хора, който предпочитат да е тъмно, когато заспиват, значи го правиш много правилно. Експертите казват, че тъмнината дава сигнал на мозъка ти, да произведе хормона мелатонин, който поставя ума и тялото в режим за сън. Твоят партньор може да е свикнал да заспива на светло. Решение: лампа с много ниска мощност, която не ти свети директно в очите.

« Назад към всички новини